Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

12-03-2013 kl. 14:26

Set af 1615

Du skal i hvert fald

gøre dig klart, at det jo ikke er sikkert din mand ved en evt skilsmisse vil nøjes med at have børnene hver anden weekend. Måske ønsker han en 7/7 ordning, som han formentlig vil få medhold i, og er du parat til DET?
Når det så er sagt, så synes jeg, at hvis du har haft det sådan er i 6-7 år, så må det være nok. Du drømmer jo om at være alene, eller i hvert fald til ikke at være sammen med din mand.
Hvis du VED med dig selv, at du aldrig kommer til at føle andet for din mand end du gør nu, vil du så leve sammen med ham?
For mig handler det først og fremmest om at tage hensyn til mine børn (som er skilsmissebørn), men hvis skilsmissen er uundgåelig, så må man hjælpe dem igennem så nænsomt som muligt.
Jeg mistede (af mange grunde) også følelserne for min ex. Som du selv beskriver det, så havde/har vi gode karrierejob, 2 store biler, stort hus, osv.... Men jeg har ikke et sekund fortrudt at jeg gik, for det var KUN mit valg!
Idag har jeg en kæreste, som er min store passion/kærlighed, og selv om det er lidt bøvlet med dine/mine børn, så ville jeg aldrig bytte. Jeg elsker at vi elsker hinanden inderligt....

Dette er et svar til Hvor er min fremtid? 2

af Janni (12-03-2013 kl. 14:08)

Svar til dette indlæg

Tak for dit svar Janni 12-03-13
kl. 14:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook