Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Janni

12-03-2013 kl. 14:08

Set af 1790

Hvor er min fremtid? 2

Jeg drømmer tit og må indrømme, at jeg også kigger på boligsiden.dk for at afsondre markedet og regner på, hvordan jeg ville kunne sidde i det som enlig med tre børn (jeg har en stor datter fra et tidligere forhold).

Og jeg kunne sidde rigtig fornuftigt i det. Jeg ville have børnefri hver 2. weekend. Jeg ville ikke skulle diskutere med nogen, om vi skulle tage på sommerferie i sommerferien, eller om restskat-pengene skal gemmes til 'dårligere tider'.

Jeg hader bare at være bundet på denne måde og ikke selv at kunne træffe mine egne beslutninger. Jeg hader at være nogens 'kone' og skammeligt nok også at være mor på fuld tid. Og jeg hader, at jeg hader det!!!

Havde jeg modet, ville jeg nok blive skilt og flytte i en lidt mindre bolig med børnene. Så kunne de se deres fædre hver 2. weekend, hvor moren så kunne realisere sig selv og få det pusterum, jeg åbenbart har behov for fra forældreskabet.

Drømmen er blevet større gennem årene. Men jeg kan næsten heller ikke bære at få endnu to skilsmissebørn - for ikke at tale om min mand, som ville blive så ulykkelig.

Jeg ved ikke, hvad jeg vil. Måske går jeg bare igennem verdens længste krise (har varet siden 2006)... Måske er jeg bare verdens dummeste kælling, fordi jeg lader min mand tro, at vi lever i et lykkeligt forhold...

Hvad pokker skal jeg gøre?

Dette er et svar til Hvor er min fremtid? 1

af Janni (12-03-2013 kl. 13:56)

Svar til dette indlæg

Prøv a læse... Chris 16-03-13
kl. 20:04

Hvis du virkelig HAR elsket ham Katrine 12-03-13
kl. 20:35

Du skal i hvert fald JEB 12-03-13
kl. 14:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook