Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Janni

12-03-2013 kl. 14:40

Set af 1649

Tak for dit svar

Med det job min mand har er der slet ingen chance for, at han kan have børnene 7/7 - og den ordning er vi også helt enige om ikke duer. Børn skal ifølge vores mening have en fast base.

Men ja, vil han have børnene mere end hver 2. weekend, så ville det være fint for mig. Min identitet er ikke først og fremmest mor. jeg ville sagtens kunne unde mine børn deres far mere end hver 2. weekend!

Men hvordan pokker ved man, at følelserne aldrig kommer igen? Jeg hader jo ikke manden, jeg kan jo rent faktisk godt lide ham! Om jeg elsker ham ved jeg ikke... Men jeg har ingen seksuelle følelser for ham og har ikke haft det i flere år. Men hvordan kan jeg vide med sikkerhed, at det aldrig ændrer sig? Tidligere har jeg skudt det fra mig med begrundelsen om, at jeg jo også var træt pga. små børn og dårlig nattesøvn. Men nu er børnene 4 og 7, og jeg kan stadig ikke finde lysten til ham frem.

Mit efterhånden evige dilemma er, om jeg skal 'realisere' mig selv, flytte i eget hus hvor det er MIG der bestemmer og sætter dagsorden. Og hvor jeg ikke konstant har dårlig samvittighed over at være en elendig kone (selv om han konstant påpeger, at jeg er verdens bedste). Eller om jeg fortsat skal gå på kompromis med mig selv - og ikke bryde børnenes verden, som de kender den, op med rode. I håbet om, at passionen til manden og ønsket om at leve i tosomhed vender tilbage en dag...

Dette er et svar til Du skal i hvert fald

af JEB (12-03-2013 kl. 14:26)

Svar til dette indlæg

Hvis du vælger skilsmisse, så håber jeg Br 12-03-13
kl. 17:18

Pudsigt.. JEB 12-03-13
kl. 14:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook