Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Laura

16-11-2011 kl. 22:36

Set af 1215

Samme klasse eller hver for sig?

Hej,
Jeg har et sæt tvillingedrenge der skal i skole til sommer.
De er tveæggede og meget forskellige af udseende og sind, men er hinandens bedste venner.
De går på stue sammen i børnehaven og har masser af venner - sammen og hver for sig.
Og vi aner simpelthen ikke om vi tror det er bedst at de kommer i klasse sammen i skolen eller hver for sig.
Den ene er langt mere fagligt stærkt. Han er vild med tal og bogstaver, kan gange og dividere simple stykker og trække fra og lægge til med ret store tal. Han tegner fine tegninger og farver meget pertentligt.
Den anden er fløjtende ligeglad med den slags - han er vist ret meget på "normalniveau"
Børnehaven siger at de ville kunne klare begge dele. De er lidt nervøse om den fagligt stærke vil bekymre sig om den anden. Han har tendens til at være "følsom" og bekymre sig om ting og sager når det stikker ham.
Uha - hvad har i andre gjort af overvejelser og til jer med skolebørn, hvordan fungerer det for jer?
Mange hilsner
Laura med Ole og Jakob fra 02

Svar til dette indlæg

Mine er delt ~ Helle ~ 27-11-11
kl. 21:55

Al nyere forskning frederikke 21-11-11
kl. 15:30

Ja der er jeg så modsat olibias 21-11-11
kl. 09:04

hver for sig Regina 20-11-11
kl. 00:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook