Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Annepigen

29-10-2011 kl. 08:24

Set af 951

Tusinde tak for svar Joan!

Og for dit svar til Hans også. Jeg tror ikke folk der ikke har et barn med særlige behov/handicap ved hvor meget arbejde der er med den slags børn. Jeg vil til enhver tid mene mine børn er mit ansvar og aldrig kan blive min fars ligesom jeg aldrig ville forvente han uden videre smider hvad han har i hænderne hver 4. weekend for at hjælpe vores familie. Men min far vil gerne, men han har jo også udgifter ved at have ham fast.... Og kommunen er villig til at finde en aflstningsfamilie til os, det må da være dyrere og ressourcekrævende at finde en familie der passer til vores søn og som vi også han acceptere! Samtidig har han så svært ved nyt og kommunen siger også at han jo gradvis skal lære aflastningsfamilien at kende så der kan ende med at gå meget lang tid før han kan være der med overnatning og det fungere altså ikke. Vi er alle helt nedkørte og har brug for et frirum nu. Lillebror var indlagt i sommer med spiseværring, en reaktion på at have den bror han har, jeg er nu sygemeldt med en mild depression og min mand er nedkørt. Vi har altså brug for at der kommer styr på tingene nu især med aflastning. Og min far vil som sagt gerne og er den eneste der kan håndtere vores søn ud over os og pædagogerne i børnehaven, han hjælper alllerede men jeg har så dårlig samvittighed over det og detr ville hjælpe mig meget at han ville få et lille beløb for alt det han gør. En lang rodet smøre vist!? Håber det giver mening. Joan tak for dit svar!

Anne

Dette er et svar til Det kan jeg ikke forstå- barnepigen

af Joan (28-10-2011 kl. 22:31)

Svar til dette indlæg

NEJ, Anne, det er på ingen måde et Joan 29-10-11
kl. 10:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook