Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

28-10-2011 kl. 22:31

Set af 958

Det kan jeg ikke forstå- barnepigen

er 100 % op til jer selv, hvem skal være. I skal bare selv sørge for at orientere vedkommende, som kommer til at passe barnet, at vedkommende selv skal svare skat af det tjente.

Vi er igang med at finde en 10 timers barnepige m/k hver 14. dag (altså 10 t. fordelt udover 14 dage) og jeg spurgte direkte om et familiemedlem kunne passe barnet, hvis vi havde en, der kunne, hvilket jeg fik ja til.

Om det er anderledes, når det er aflastningsophold, som jeg formoder der er tale om, ved jeg ikke, så her er jeg dig svar skyldig, men jeg har svært ved at se forskellen om det er en aflastningsperson i weekenden eller om det er en aflasningsperson i hverdagene, der er tale om.

Vores datter på 7 er i aflastning (et rigtigt BÆ- ord!), så vi kalder det weekendbørnehave (hun har gået i selvsamme specialinst. i 2 år, og går nu i skole- hun kan blive dér til hun er 11) hver 4. weekend- og har nu fået bevilget yderligere en weekend, så nu bliver det hveranden weekend, hun skal ud i sin gml. børnehave.

Vi bor i Kbhvns. komm.

Jeg vil altså mene at du selv kan vælge, hvem der skal være aflastning for jeres søn.

Mvh. Joan :o)

Dette er et svar til aflastning hos familie

af Annepigen (27-10-2011 kl. 11:32)

Svar til dette indlæg

Tusinde tak for svar Joan! Annepigen 29-10-11
kl. 08:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook