Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Annepigen

27-10-2011 kl. 11:32

Set af 1021

aflastning hos familie

Vi søger aflastning til vores søn. Vi ønsker selv han kommer hos hans morfar men kommunen vil ikke betale ham som aflastningsfamilie da vi er i familie. Men kan familie ikke ansættes til at varetage den opgave? Det synes jeg da jeg har hørt om mange gange før. I følge sagsbehandleren skal familie ikke aflønnes for at hjælpe, det er deres opgave bare i og med de er familie. Jeg vil gerne have min far får et eller andet for at passe vores søn en weekend om måneden, det er trods alt en stor opgave med de problemer han har. Og hvis han får noget for det vil det da også klart hjælpe på min dårlige samvittighed over at skulle be om hjælp hvis der er en klar aftale med kommunen om hvornår han skal passe ham.

Hvad er jeres erfaringer?

Anne

Svar til dette indlæg

Min erfaring Helle Sch 30-10-11
kl. 22:43

Det kan jeg ikke forstå- barnepigen Joan 28-10-11
kl. 22:31

kommune siger nej Hans-2 28-10-11
kl. 15:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook