Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Helle Sch

30-10-2011 kl. 22:43

Set af 850

Min erfaring

Jeg har en søn med ADHD og måske også et snert af autisme, er man begyndt at mistænke.
Mange "normale" familier forstår ikke vores problematikker, så størstedelen af vores omgangskreds består af familier der SELV har børn med specielle behov. Uanset hvormeget andre gerne vil sætte sig ind i det, KAN de det ikke 100%. Derfor vil jeg slet ikke kommentere nedenstående indlæg, at familiemedlemmer burde passe ens børn uden betaling.

Nå, men mht min erfaring kommer den her:
Min datter på knap 20 er betalt barnepige for en af vores venners søn, der er autist. De har fået bevilliget 10 timer om måneden, og min datter er derfor aflønnet af kommunen.
Familien skulle selv finde TO barnepiger, og helst nogen der er tæt på familien (venner, familie m.m.). Så jeg forstår IKKE du har fået den melding. Ank afgørelsen, for det kan ikke være rigtigt, at dit barn skal sendes hen og passes hos mennesker som ikke forstår situationen.

Håber det bedste for dig og familien.

/Helle, mor til daniel 161002

Dette er et svar til aflastning hos familie

af Annepigen (27-10-2011 kl. 11:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook