Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Heidi

30-09-2011 kl. 14:05

Set af 748

Hejsa

Jeg forstå udmærket, hvad du siger.
Håber sådan for dig, at du kan komme ud af forholdet på en god måde, altså så I bevarer (eller får) et godt samarbejde og måske endda venskab. Så behøver det nemlig ikke at slutte - det med at dele sorger og glæder.

Da jeg blev skilt, var det også lige præcis det, der fyldte i mit hoved. Men det går ok. Selvfølgelig er min eks der ikke lige i det sekund en af børnene siger eller gør noget fantastisk. Og hvis de er kede af det i dagligdagen, er han der jo heller ikke til at trøste. Men til gengæld har vi et forhold, hvor vi bruger meget tid med hinanden over telefonen, og der er plads til små søde historier. Vi deler rigtig meget med hinanden om, hvad der er sket i hverdagene. Og det betyder SÅ meget for mig. Men jeg synes også, at det er nøvendigt, når vi har en deleordning.

Det lyder som om du skal have børnene mest eller...?? Men det bør dog alligevel være muligt at dele historier, selvom fordelingen af børnene íkke er lige.

Så mit bedste råd: Kæmp kæmp kæmp og stræk dig langt for at godt samarbejde md far. Det kommer naturlivis børnene helt vildt meget til gode - men i den grad også dig!!

Og ja... brug så familie og venner. Jeg har fået en ny kæreste nu, men i de to år jeg var single, blev det meget mine forældre og veninder, der måtte lægge øre til, hvad de små vidundere nu havde bedrevet. Og hvis du har gode venner og en god familie, så gør de det med glæde tror jeg.

Dette er et svar til Skal være enlig mor

af anoidag (30-09-2011 kl. 09:51)

Svar til dette indlæg

2 Heidi 30-09-11
kl. 14:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook