Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anoidag

30-09-2011 kl. 09:51

Set af 952

Skal være enlig mor

Min mand og jeg har valgt at vi må slutte vores langvarige forhold(jeg har taget beslutningen). Det har været en meeeget langvarig beslutning og jeg har været utrolig bange for at tage den, men vores situation har faktisk i rigtig lang tid været, at vi egentlig ikke har andet sammen end konflikter. Jeg synes, det er utrolig trist og jeg er virkelig ked af, at vi ikke har lykkedes som par. Jeg føler mig som en utilstrækkelig mor idet jeg ikke har lykkedes som ægtefælle og derfor ikke kan give mine børn den "kernefamilie" som jeg så inderligt ville ønske de skulle have. Det har været en helt nødvendig beslutning for mig, da det liv vi levede sammen var rigtig dårligt, så jeg ved, at det er det eneste rigtige.
Nu kan jeg bare mærke hvordan jeg synes det er utrolig svært at jeg skal være alene med mine børn og ikke have en mand at dele sorger og glæder med specielt i forhold til børnene.(Jeg har jo sådan set ikke kunne dele dem i forholdet, men nu er det virkelig virkeligt). Jeg har sagt til mig selv, at jeg virkelig må bruge familie og venner.
Jeg kunne godt tænke mig at høre jer enlige om hvordan I tackler det at være enlig. Føler I jer meget ensomme. Hvordan sørger I for at få "dækket" jeres oplevelser med børnene rent følelsesmæssigt? Er der et forum eller sted, hvor man kan henvende sig! Håber I forstår hvad jeg prøver at få skrevet ned.

Svar til dette indlæg

Hejsa Heidi 30-09-11
kl. 14:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook