Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Gække

26-09-2011 kl. 23:26

Set af 556

Fortsættelse

Der er også økonomien der kan give problemer. Min mand er pt. arbejdsløs og på dagpenge og de varer jo ikke evigt. Vi regner da bestemt med at han får job, men man kan jo aldrig vide...Altså kan jeg ende med at blive eneforsørger og så har vi jo ikke råd til at jeg skal på barselsdagpenge.
Jeg er også ret påvirket af hvad omgivelserne vil sige. Jeg synes allerede der er så mange fordømmende kommentarer og selvfølgelig skal andre folk ikke bestemme hvor mange børn vi skal have, men jeg orker bare ikke at skulle forsvare vores beslutning hele tiden. Som det er nu plejer folk ikke at synes jeg er rigtig klog, hvis jeg siger at jeg måske ikke er færdig med at få børn.
Jeg går rundt med sådan en følelse af dårlig samvittighed på et tidspunkt hvor jeg ellers bare skulle være glad for at beslutningen er taget og for at jeg har en dejlig mand der gerne vil "give" mig flere børn (han havde oprindelig sagt at han bare skulle have 2). Er jeg bare alt for egoistisk når jeg ønkser at prøve igen. Måske handler det bare om at jeg godt kunne tænke mig at være "almindelig" gravid, at kun få ét barn og prøve alt det "almindelige". Men som min mand siger, at skulle der komme 2 igen klarer vi nok også det.
Så er det ovenikøbet ikke engang sikkert at jeg kan blive gravid igen. Jeg blev nemlig syg efter at have født de to små og fik at vide at jeg måske har fået nedsat fertilitet (overlægen grinede mens han fortalte det, så usandsynligt syntes han det var, at vi skulle have lyst til flere). Så måske bekymrer jeg mig uden grund :-S

Hvordan lyder det alt sammen?
Gække mor til 4 lige nu

Dette er et svar til Nr. 5???

af Gække (26-09-2011 kl. 23:11)

Svar til dette indlæg

Positivt Gække 28-09-11
kl. 11:21

også tvillingemor Mette 27-09-11
kl. 08:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook