Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Gække

28-09-2011 kl. 11:21

Set af 499

Positivt

Jeg ville bare lige fortælle om en rigtig god oplevelse jeg havde i går :-). Jeg skulle til lægen for at have fjernet min spiral. Jeg sad i venteværelset og var nærmest helt nervøs for hvad jeg skulle svare, når hun med garanti, ville spørge hvorfor jeg ville have den fjernet. Sad og overvejede om jeg skulle finde på gener fra den, og at det var derfor den skulle ud. Men blev så enig med mig selv om at jeg skulle sige sandheden, og ikke måtte komme med nogen "bortforklaringer" overhovedet. Jeg var helt vildt nervøs for hvordan hun ville tage det (Jeg ved godt det lyder skørt nu :-S). Da jeg kom ind og hun så spurgte sagde jeg bare, at det var fordi vi havde tænkt på at få en mere....og verden brød jo ikke sammen ;-). Hun slog mig ikke oven i hovedet og sagde at jeg ikke var rigtig klog :-D. Hun sagde bare at det tænkte hun nok, og så spurgte hun om jeg godt turde efter den omgang jeg var igennem med sygdom efter sidste fødsel. Men der var ingen dømmende eller overraskede "vibrationer" at mærke. Jeg ved det lyder ret så banalt, men det betød rigtig meget for mig og jeg var så glad resten af dagen og har det også meget bedre med det hele i dag.

Gække, nu ét skridt nærmere barn nr. 5 ;-)

Dette er et svar til Fortsættelse

af Gække (26-09-2011 kl. 23:26)

Svar til dette indlæg

Dejligt:-) Mette 29-09-11
kl. 10:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook