Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Gække

26-09-2011 kl. 23:11

Set af 648

Nr. 5???

Hej alle sammen,
Det er længe siden jeg har været herinde, men måske er der nogen af jer "gamle" der kan huske mig?

Jeg skriver nu fordi jeg føler mig rigtig usikker og håber på at det, at dele med jer og jeres evt. kommentarer, kan få mig til at føle mig mere sikker på hvad jeg føler og hvad jeg/vi skal gøre.

Det drejer sig om, om vi skal have barn nr. 5. Vi har i forvejen 4 drenge, to på 6 år, der lige er startet skole og to på 3 år i børnehave. Nu har min mand og jeg i fredags haft en snak om nr. 5 og var egentlig blevet enige om at vi skulle prøve om jeg kan blive gravid. Men siden har usikkerheden fyldt hos mig. Jeg er bekymret for om der bliver tid nok til hvert enkelt barn, det er jo mange børn på kort tid, om vi kan overskue det. Det har været rigtigt hektisk med 4 børn på 3 år og det har været ret så hårdt. Min mand og jeg har også haft det svært sammen, men vi arbejder på vores forhold, og det går meget bedre. Jeg er bekymret for om der evt. skulle komme 2 igen, sandsynligheden er jo meget lille men vi har jo allerede "slået" sandsynligheden én gang for sandsynligheden for at få de to sæt vi har er under 1/1.000.000, og nu er den faktisk større da de to små er tveæggede og jeg er 37 år. Jeg ved ikke om min krop kan holde til endnu en tvillingegraviditet. Jeg har også haft det rigtig, rigtigt dårligt under de sidste to graviditeter. Jeg lå i sengen de første 4 måneder sidste gang. Jeg tænker at hvis der kun kommer én vil jeg jo ikke få det så dårligt, men man kan jo ikke være sikker.
Fortsættes...

Svar til dette indlæg

Fortsættelse Gække 26-09-11
kl. 23:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook