Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Kirser

12-08-2011 kl. 21:59
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 1479

Synes det var hårdt...

....hver gang, selvom det ikke var hårdt på samme måde. Jeg har været så heldig, at jeg ved hver graviditet primært har mødt respekt og forståelse for, at det simpelthen er hårdt at være gravid, når man har mistet et barn tidligere.

Når jeg sidder her og tænker, så synes jeg egentlig, at det hårdeste ved en seneste graviditet var, at de andre børn nu var så store, at de glædede sig og drømte om, hvordan det ville være, når lillesøster kom til verden - og det betød jo også, at de ville blive ramt af sorgen, hvis hun døde. Så angsten for at miste og skulle putte endnu et barn i kisten var kædet helt sammen med kulsort samvittighed overfor mine levende unger....hvor egoistisk at udsætte dem for risikoen for at skulle igennem sådan en krise.

Har du talt med din jm om din angst? Jeg tror, at hvis du fortæller hende, at du har brug for xtra tjek, så vil hun hjælpe dig.

Kirser - mor til William (aug.04) Silas (dødfødt feb.06) Simon og Karen (jan.07) David (nov.08) og Clara (dec.10)

Dette er et svar til Gravid igen igen ...

af jojo1 (11-08-2011 kl. 19:54)

Svar til dette indlæg
Hej Kirser! jojo1 16-08-11
kl. 13:42

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook