Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

jojo1

11-08-2011 kl. 19:54
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 3406

Gravid igen igen ...

Hejsa allesammen!!!
Jeg fulgte en del med herinde for nogle år siden, men har ikke været her længe!!!
Vi mistede vores første søn, Karl, i oktober 2005 i 22. uge pga. svær mellemgulvsbrok! Herefter har vi fået to skønne drenge i hhv. 2006 og 2009. Ved min store dreng blev vi fulgt forholdsvist tæt på Skejby, og igen ved min yngste, men det var primært fordi min ældste var lille da han blev født!
Nu er jeg så gravid igen, og er åbenbart vurderet til at være helt "normal" gravid uden ekstra undersøgelser mm. - men føler mig mere påvirket af tabet af Karl end nogensinde før (selvom det snart er 6 år siden). Jeg er SÅ bekymret for at der skal ske denne lille baby noget, at jeg kun har turde fortælle at jeg er gravid til ganske få, selvom jeg nu er i uge 19. Har aldrig oplevet at være SÅ følsom i mine andre graviditeter (selvom det selvfølgelig har været vildt hårdt psykisk efter vi mistede Karl), og bliver enormt forskrækket over hvor meget jeg bryder sammen denne gang!!!
Det er lidt som om, at det hjalp rigtig meget for min sorgbearbejdelse at få drengene, fordi jeg fik lov til at opleve at en graviditet kan ende godt og samtidig at få lov til at komme ud med noget af alt det moderkærlighed som jeg brændte inde med efter vi mistede Karl. Men nu er det mere som om at mine skønne unger minder mig konstant om hvor stort et tab jeg egentlig har haft - giver det mening!?! Ville vel egentlig bare høre om der var andre som også synes det kan være svært at være gravid selv flere år og graviditeter efter at have mistet!?
Knus Johanne 18+0

Svar til dette indlæg
følte jeg var kommet videre Odenseaneren 30-08-11
kl. 13:28
Synes det var hårdt... Kirser 12-08-11
kl. 21:59

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook