Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

jojo1

16-08-2011 kl. 13:42
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 917

Hej Kirser!

- Og tak for dit svar!
Det er rart at høre, at det ikke kun er mig, der synes det er hårdt - selv flere gange efter mn har mistet!!! Det er virkelig bare kommet bag på mig denne gang, men jeg har heller ikke forberedt mig mentalt på det på samme måde, som de sidste to gange - navnligt fordi jeg vel havde forventet at det på en eller anden måde ville være nemmere, når jeg jo to gange har fået lov til at opleve at det gik godt!!!
Jeg kan virkelig godt genkende det du skriver mht. dårlig samvittighed overfor de andre unger - så sent som idag spurgte min ældste mig, om jeg kunne mærke babyen sparke (og det kan jeg bekymrende nok ikke endnu), og der slog det mig virkelig at det ikke kun ville være mig der mistede igen, hvis det skulle gå så galt endnu en gang!!!
Jeg var til JM i sidste uge, og hun var virkelig go og forstående!!! Gjorde mig også rigtig meget umage for ikke at virke mere ovenpå end jeg er - kan nemlig godt komme til at virke meget mere rolig end jeg er!!! JM sagde også at det var helt normalt at blive mere og mere bekymret for hver barn man fik, uanset om man har mistet før eller ej, fordi det gør en rigtig sårbar at være mor!!! Og hun sagde også, at jeg bare skulle sige til, at kunne jeg komme i en særlig "kategori" hvor jeg kan blive fulgt tættere af en garvet JM, hvis jeg ikke bliver mere rolig efter min MD-Scanning på mandag!!! Så det var alt sammen rigtig positivt!!!
Knus Johanne 18+4 - mor til englen Karl (okt. 05), Mathias (sep. 06) og Rasmus (feb. 09).

Dette er et svar til Synes det var hårdt...

af Kirser (12-08-2011 kl. 21:59)

Svar til dette indlæg
Håber md gik godt? (t) Kirser 04-09-11
kl. 21:05

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook