Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

migog4

02-02-2011 kl. 16:20
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 875

Bog

Der findes en bog der hedder min søstyer er en engel - synes ikke den var super til Dina, men hun var jo også her da vi mistede Lia - synes heller ikke den er perfekt til Liam, og i det hele taget giver den ikke de svar de dejlige børn leder efter, men giver et rum til at tale sammen om det!
Vores situation var jo lidt anderledes idet Dina var 3½ da vi mistede Lia og hun nåede at være storesøster i 4 dage før lynet slog ned. Men vi har så efterfølgende fået Liam 3½ og Linus 6 mnd, og Liam er meget interesseret i det med Lia, men hun bliver også præsenteret af hans elskede storesøster som forklarer om hende meget. Han tror Lia har super seje vinger og kan flyve rigtig stærkt i himlen! Vi har ikke fortalt hun er i jorden, eller jo det har Dina vist fortat ham, men han har ikke reflekteret på det, tilgengæld reflekterer han på døden meget mere end Dina gjorde i samme alder - altså før Lia - og han spørger til detaljer og kan sige ting som, hvis man ikke har et hjerte er man død, og hvornår dør jeg så mor osv... Ting som selvsagt skærer mig i hjertet, men jeg er "heldig" på den måde jeg har prøvet det hele med Dina og der var der ikke så mange tanker andet end at overleve og det gik meget hurtig op for mig at det var nemmest for hende med total ærlighed, for så kunne hun skabe sin egen fantasi, sin egen historie som kunne forklare og få hende til at leve med tabet. Dog præcis det med kisten ned i jorden kunne hun ikke klare og det er den eneste løgn jeg har stukket hende, nemlig at jo Lia blev lagt i kisten og kisten kom i jorden men Lia er der ikke mere, hun er i himlen

Dette er et svar til Hvad gør jeg???

af LineLykke (30-01-2011 kl. 21:36)

Svar til dette indlæg
fortsat migog4 02-02-11
kl. 16:26

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook