Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

migog4

02-02-2011 kl. 16:26
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 832

fortsat

Men det var baseret på hendes egen fortælling fordi hun den aften Lia var død sad og tegnede i køkkenet og kiggede ud af vinduet og udbrød: Se Lia tegner også, hun maler himlen lyserød!
Jeg har faktisk siden Lia døde leget med tanken om at skrive en børnebog for den mangler så meget, jeg manglede den til Dina og mangler nu også en til Liam, men det er to bøger, for for Dina er det virkelighed, for Dina har hun mistet en lillesøster hun har set og for Liam er det en fantast som alligevel farver hans liv, men dog på en anden måde.
Tænkte meget over det da jeg var gravid med Liam fordi mine børn så ville have to meget forskellige historier, den ene hvor barnetroen var revet væk og den anden hvor den stadig var intakt. Og det gør en forskel, jeg kan se forskellen og den smerter på Dinas vegne, men ja jeg kan også gøre noget forkert med Liam og Linus og synes det er vigtigt vi deler netop også de tanker om hvordan livet går videre og vi skal leve med sorgen og manglen.

Og så ja jeg tror på ærlighed men tror også der er noget hvor vi må skåne fordi det er så hårdt også for os som voksne, men vi må mærke efter fra situation til situation - mine to drenge har jeg så ikke så meget at skulle have sagt over, for Dina fortæller dem ALT og jeg lader hende, intet er forbudt og intet er forkert når det handler om Lia....

Line

Dette er et svar til Bog

af migog4 (02-02-2011 kl. 16:20)

Svar til dette indlæg
måske lidt hjælp Schmidt84 20-05-11
kl. 15:26
Du siger det hele, Line... ChrisBi 08-04-11
kl. 18:50

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook