Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

LineLykke

30-01-2011 kl. 21:36
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 1110

Hvad gør jeg???

Min søn på 3½ er begyndt at spørge rigtig meget til til storesøster, som døde for 5½ år siden.
Vi har prøvet at fortælle at hun er død og ligger begravet på kirkegården - som vi ofte besøger.
Har selvfølgelig holdt lidt igen med detaljer ol, men ligger ikke skjul på, at han har en søster og at hun er død.
I dag på kirkegården stod han stiv som en pind og ville ikke røre sig og sagde "Er det så døde børn der ligger under jorden"? Pyha, synes den var hårdt at skulle forklare ham, at det er det.

Hvordan tackler I disse spørgsmål?

Kender I til nogle gode bøger om dette?

Synes det er synd hvis han skal gå og tænke for meget over dette og vil gerne tackle situationen rigtigt!

Knus Line - mor til englepigen Tut 250805 og Jonathan 080807

Svar til dette indlæg
Synes du gør det rigtige Odenseaneren 21-02-11
kl. 14:32
Bog migog4 02-02-11
kl. 16:20
Silas er vores skytsengel Kirser 02-02-11
kl. 14:01

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook