Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Odenseaneren

21-02-2011 kl. 14:32
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 780

Synes du gør det rigtige

Vores store pige på 3 1/2 er også begyndt at interessere sig meget for døden og sin enæggede søster. Hun har set billeder af hende og nu, hvor lillesøster er undervejs er hun meget fokuseret på, at hun også har været i maven sammen med Vicky.
For nylig døde oldefar og døden blev et tema. Det fik hende til at fokusere på at forstå døden, som noget med en kiste og et hul i jorden.
For et par dage siden sagde hun, at hendes egen datter skulle hedde Vicky ligesom sin søster. Men der er jo længe til.
Umiddelbart tror jeg bare, at man skal svare så stille og roligt på de spørgsmål barnet kommer med. Så er de som regel også alderssvarende.

Mor til 3,5 årig + engel og 26 +3

Dette er et svar til Hvad gør jeg???

af LineLykke (30-01-2011 kl. 21:36)

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook