Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Suppehønen

30-01-2011 kl. 12:51
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 736

Det er skægt at Malene også ligner ham

Hejsa

Tror det er meget normalt at man nogle gange ønsker sig at ens barn kunne få en chance mere, men ved jo godt at det ikke sker.

Faktisk ligner Malene mere og mere Rasmus af væremåde, ikke så meget af udseende. Nogle gange kigger Per og jeg på hinanden og siger, mon han lige har fortalt hende at hun skal gøre det der. For vi tror ikke hun kan huske ham så meget, hun var jo kun knap to da han døde, men hun gør meget som ham.
Hun er også hoppet helt forbi babyfilm og ser med glæde og jubel lillenørd, det var Rasmus ynglingsprogram. Hun er lige så vild med traktorer, gummigeder og gravkøer som han var, hun elsker at se byggemand bob og Prop og Berta, det så han også, men først da han blev lidt ældre.

Jeg er helt ok med hvis det bliver en pige, for noget tyder på at alle vores børn ender med at få det samme sind og ligner hinanden meget i væremåde. Jeg er glad bare mit barn er sund og raskt og jeg kan beholde det.

Selv tror jeg det er en dreng, har prøvet pendul da vi skulle have Malene og det passede. Har så siden gjort det på fem andre som var gravide og der holdt det også stik. Denne gang siger min ring en dreng både når den holdes over hovedet og over maven, mennnnn tror nu ikke helt på noget før jeg har mit barn ved mig :-)

Jeg skal scannes igen fredag i uge 8 og så skal jeg have en sen hjertescanning 14 efter det igen.

Knus Ninna

Dette er et svar til Tænkt på dig

af migog4 (28-01-2011 kl. 22:40)

Svar til dette indlæg
Tror også vi migog4 03-02-11
kl. 07:55

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook