Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

migog4

03-02-2011 kl. 07:55
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 624

Tror også vi

kigger efter det hvor de ligner hinanden og derfor ser det hvis du forstår!
Jeg kan jo ikke vide om de ligner hinanden af sind - mine to store gør ikke ;-) og jeg ved ikke på den hvordan Lia havde været - det er faktisk noget af det som gør så ondt, for tænk jeg ikke kender mit eget barn. Så mit handler om udseende og der ligner Linus hende så, men dog har ingen af mine børn hendes brune øjne, og ja ingen af dem der er kommet efter er jo så den famøse pige. Det er Dina, men i og med det første jeg tænkte da jeg fik Lia var´: hun ligner slet ikke DIna, så kan jeg ikke forbinde dem på den måde - underligt! Og der hvor jeg fik hende elskede jeg foreskellen, min lyse og min mørke pige, hende der lignede far og hende der lignede mor! Og nu ville jeg ønske de havde været ens - dog ikke når det handlede om hjertet.

Har Dina syg fra i går og så starter angsten - angsten som vi jo ellers primært skriver om i forbindelse med graviditet, angsten for at miste igen! Jeg kan mærke det som den har angst har gjort ved mig, er at jeg tænket meget over hvad jeg gør og siger, har tit tanken ville jeg fortryde det her hvis han/hun dør lige om lidt! Og det gør jeg har ændret mig meget, det gør også at mine børn hører undskyld nogen gange hvor jeg måske ikke ville have gjort det før, men det betyder også jeg kan blive så ked af det over mig selv - og den kroniske sorte samvittighed især ovr for Dina kan vokse...

Nå nok her fra denne morgenstund - gik lige i selvsving!
Glæder mig til at høre om nye scanninger og i det hele taget følge din graviditet som ender med en sund rask baby

Dette er et svar til Det er skægt at Malene også ligner ham

af Suppehønen (30-01-2011 kl. 12:51)

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook