Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

migog4

28-01-2011 kl. 22:40
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 670

Tænkt på dig

Har tænkt på dig og din scanning i dag. Så glad for at høre dte gik godt og de tog det alvorligt at gøre dig tryg.
Jeg har nu også altid været tryg ved scanninger og lige bag efter, men alligevel lurer det - vil dog sige det primært er Dina jeg er bange for at miste, eller rettere det var det da der kun var hende og Liam. Men den lille trold jeg nu har fået er for god til at være sand, havde aldrig troet jeg rent faktisk skulle have 3 levende mirakler i mit liv jeg forhåbentlig får lov at se blive voksende, så jeg beder ham hver dag om at blive hos mig, for kan godt få nervøse trækninger over jeg skal miste ham men ikke til hjertet.
Hvordan er det han ligner Lia? Hmm han var en tro kopi dahan kom ud, og der er stadig øjeblikke hvor det gipper i mig og han ligner hende så meget, men han er også sin egen, og han ligner også de andre en del og det gør det så smukt, for hvis han er en tro kopi af Lia og han ligner de andre, så er de også tæt på hvordan Lia villle have set ud, og dte har jeg ellers aldrig oplevet.
Jeg savner hende, eller rettere mangler hende stadig helt vildt og kan da ikke sige mig fra fra at have et lille bitte minimalt mikroskopisk ønske begravet dybt inde i maven om at jeg uden at ville de bliver gravid igen og vi får en lille pige med brune øjne som jeg skal se vokse op - den drøm slipper jeg nok aldrig helt!
Hvornår skal du scannes igen? Er du okay med hvis de siger det er en pige? Hvad tror du selv?
Line

Dette er et svar til scanningen gik rigtig godt 2

af Suppehønen (28-01-2011 kl. 13:56)

Svar til dette indlæg
Det er skægt at Malene også ligner ham Suppehønen 30-01-11
kl. 12:51

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook