Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

line

14-01-2011 kl. 00:28

Set af 1432

Børns ufattelige loyalitet 2

I årevis har jeg ikke tænkt så meget over det før i går.... Min datter har ofte spurgt mig om hun ikke må få mit efternavn. Denne gang tog hende på ordet og hentede papirerne. I dag vidste hun ikke om hun ville alligevel! Så var det, at det 'slog klik' for mig. Spurgte hende hvorfor hun ikke ville alligevel, når det nu var hende der ville det 'in the first place' - Det vidste hun så ikke.

Jeg sagde så, at det var da helt naturligt at hun hed mit efternavn, eftersom det var her hun boede. Mig der stod for det hele. Mig der sørgede for dem osv.

Må indrømme at jeg blev skuffet. Meget skuffet. Hvordan kan det være, at børn er så ufatteligt loyale overfor deres far, hvorimod det omvendte sjældent er tilfældet? Findes der et klogt hoved der kan fortælle mig HVORFOR??

Det hele endte så med, at hun ville skifte alligevel. Men hendes brødre vil ikke skifte efternavn. De vil hellere have deres fars efternavn. En far de sjældent ser, og som i mine øjne, ikke gør særlig meget for at hans børn har det godt. Han interesser sig i det hele taget ikke særlig meget for deres liv..

Jeg må bare leve med, at jeg er en dørmåtte, mens deres far er en helgen...jeg forstår bare ikke hvorfor....

Svar til dette indlæg

De er trykke ved dig... Mette 31 18-01-11
kl. 11:09

Fat mod.. Maiaz17 14-01-11
kl. 19:45

Fordi du ikke forsvinder Ann# 14-01-11
kl. 09:41

Det er teenagere LeAn 14-01-11
kl. 01:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook