Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om søvn, træthed og barselsgaver i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Parforhold

elskerminepiger

05-01-2011 kl. 14:54
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 937

Sådan ser det ud nu

Min mor kørte de to store i skole og børnehave i morges.
5-10 min efter hun er kørt kommer manden hjem. Han siger der noget vi skal snakke om.
Vi sætter os ned og han begynder så at fortælle hvorfor det har været sådan her på det sidste.
Han starter med at sige jeg var d.13 Nov. til julefrokost med mit arbejde vi er nogle mænd der ender med at tage i byen. Jeg møder en sød kvinde. Vi giver hinandens mobil nummer også skriver vi ellers sammen. Jeg skrev til hende at jeg gerne vil have en god jul med min familie også kunne vi mødes efter jul. Jeg tager hjem til hende d.27 Dec efter arbejde. Siden har jeg æret sammen med hende hverdag efter arbejde.
Jeg elsker dig ikke mere og vi kan ikke bo sammen. Vi skal finde ud af noget med børnene. Jeg bor ved hende i hendes lejlighed. Hun siger at børnene er meget velkommen. Du kan få huset så dig og børnene har et sted og bo. Jeg ved ikke om jeg ønsker kontakt til det barn du har i maven. Det kan vi se til når du har født.

Jeg begynde at stor tude. Kan ikke forstå han kan gøre det.

Dette er et svar til Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv?

af elskerminepiger (04-01-2011 kl. 19:00)

Svar til dette indlæg
Hold nu op. Det giver en helt... chael 08-01-11
kl. 16:02
Følses kolde skid Mette 31 06-01-11
kl. 10:13
Mener han seriøst... Maiaz17 05-01-11
kl. 20:38
Tak for alle de søde ord. elskerminepiger 05-01-11
kl. 17:15
Enten lyver han for dig LeAn 05-01-11
kl. 16:50
Sikke en idiot M 05-01-11
kl. 16:12
Gisp!!! Jeanette 05-01-11
kl. 15:07

Parforhold

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook