Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om søvn, træthed og barselsgaver i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Parforhold

elskerminepiger

05-01-2011 kl. 17:15
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 791

Tak for alle de søde ord.

Min mor vil hjælpe mig alt det jeg har brug for.
De to store piger var rigtig ked af det da jeg fortalte dem at far ikke synes at mor og far skulle være kærester mere. De fik afvide at far bor sammen med en anden dame og at de også skal være ved ham selvom hun er der.

Der skal nu styr på alt det praktiske for børnenes skyld. Jeg har ikke råd til selv at blive i huset med 4 børn så tror desværre vi må flytte i noget der ikke er så stort om et par uger når det hele er på plads.

Hvis han kommer og vil have mig tilbage vil jeg ikke med det samme tag ham tilbage. Siger han skal tænke sig om inden han gør det for ønsker ikke at opleve dette en gang til.

Dette er et svar til Sådan ser det ud nu

af elskerminepiger (05-01-2011 kl. 14:54)

Svar til dette indlæg
Vil bare sende dig et kram Lulle24 12-01-11
kl. 09:59
Kæreste du Mette 05-01-11
kl. 18:57

Parforhold

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook