Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Maiaz17

05-01-2011 kl. 20:38

Set af 1573

Mener han seriøst...

..at han gerne vil have alle fire børn på besøg, men sidstemand/pige må blive hjemme - fordi hun/han ikke kommer til verden mens far gider mor??!! Nej, sådan spiller klaveret altså ikke. Det er ALLE - eller ingen. Og så kan den nye dame jo fint prøve at være papmor til fire børn. Jeg håber du vil insistere på at samvær skal være alle på én gang, så du også kan få fri til at være dig selv og lidt alene. Han skal ikke bare skride fra hele børne-menageriet og så få dem luksuriøst spredt lidt ud i små bekvemme doser. Det håber jeg du vil kæmpe for.

Derudover, så vil jeg anbefale dig at trække på al den hjælp du overhovedet kan få. Og insistér også på at han selv forklare situationen overfor de børn, der forstår..du skal ikke holde hånden over ham, han må se at blive den far, han burde være.

Sikke en MEGA-idiot. Jeg håber han bliver ædt op af skyld - og at hans kolleger, venner og omgangskreds vil skamme ham ud. Det gør man fand'me bare ikke!

Og så sender jeg dig al den mentalstyrke du kan samle. Håber du kan være stolt og stærk. Finde ro og styrke i dig selv og dine børn.

Mange virtuelle krammere og ønsker om amazone-strengh til dig
Maiaz17

Dette er et svar til Sådan ser det ud nu

af elskerminepiger (05-01-2011 kl. 14:54)

Svar til dette indlæg

Undskyld.. Maiaz17 05-01-11
kl. 20:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook