Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

19-08-2010 kl. 23:23

Set af 850

i hendes specialbørnehave. Vi synes, det

ville være det mest indlysende at lade hende gå der- det er fra lørdag morgen til søndag eftermiddag. Vi ORKER og magter ikke at lære en fremmed (pleje/ aflasnings)familie at kende, for det kræver overskud- og det er vi bare ikke i besiddelse af!
Jeg troede ligeså at det ville blive nemmere med katrine, i takt med hun bliver ældre, men jeg synes ikke det er tilfældet- måske fordi vi er så energiforladte. Hun kræver virkelig meget- og vi er 2 til 1 i weekenden, og jeg ville være fuld af løgn, hvis jeg sagde, at jeg ikke "glædede" mig til mandag, hvor hun igen skulle i BH. jeg skammer mig over at glæde mig til at se hende forlade hjemmet for at tage i BH, men det viser vel lidt om, hvor hårdt det er.
Sagsbehandlingen er utrolig langsommelig, så de pladser, der var ledige her til sommer i BH, når måske at blive optaget inden de får sig snøvlet færdige. Den §§ 50 og 51 (første er forældrenes ansøgning, den anden er til tvangsfjernelser!) rapport vi modtog, brugte jeg hele sidte weekend på at sidde at rette i- den var simpelthen så fejlbehæftet: "Katrine bliver tit passet af Joans familie, som familien har en tæt relation til".... og så et par afsnit længere henne: "Katrines forældre har intet netværk til at tage sig af Katrine" For helvede da osse- det er i en og samme rapport! Samtidig bliver det oplyst i rapporten at mine svigerforældre bor i Jylland- de døde i hhv 01 og 03. Konklusionen var to linier, men en sætning og jeg forstod det først, da jeg fik det forklaret 3. gang! Intet at sige til at man bliver udtrættet- bl.a. af dem, som egentlig skulle hjælpe! De trækker FOR

Dette er et svar til Hej Bananne, sikke dog et glædeligt

af Joan (19-08-2010 kl. 23:11)

Svar til dette indlæg

... vores ansøgning på bla. merudgifter Joan 19-08-10
kl. 23:38

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook