Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

19-08-2010 kl. 23:38

Set af 790

... vores ansøgning på bla. merudgifter

ud- vi søgte samtidig som weekendbørnehaven om dækning af hendes antipubertetsmedicinudgifter, hvilket vi har fået brev om- de er desværre bagud (gud, tænk, det havde jeg aldrig gættet!) med sagsbehandlingen, men håber at kunne behandle vores ansøgning indenfor 8 uger- det var i juni!
Vi har, på opfordring af synskonsulenten og katrines fys i børnehaven, ansøgt om en specialtandemcykel, som vil være helt super til hende- hun kan ikke være i klapvognen længere. Den giver luft i ansigtet og hun får en helt anden stimuli end når vi går+ det faktum at vi kan komme meget længere omkring end på gå-ben. Vi har ikke bil. Denne ansøgning har vi slet ikke hørt noget om.
Vedr. at det "burde" blive lettere med alderen; hun bliver mere og mere krævende og er meget ihærdig i sin kontaktsøgenhed overfor os, sine forældre, mens andre bliver hun helt vildt genert over, og kryber nærmest ind i sig selv og os. Vi ELSKER hende overalt på jorden, vi er så ømme overfor hende(grænsende til gråd, når jeg står og kigger på hende, når hun sover). Samtidig har jeg lyst til at vride halsen om på hende, når hun kræver os konstant, og ikke tillader os at tale sammen. Pga sit begrænsede syn vil hun vide, hvad det er hun sidder med/ rører ved på sin vej/ hvilken lyd vi hører- hele tiden! Det betyder at vi konstant sætter os selv, som par, til side og ikke taler sammen, når vi er sammen med hende på fx en gåtur. Den ene af os skal hele tiden være hos hende, mens den anden kan fx lave mad.
Jeg vil ønske jer alt det bedste fremover-osse mht til et tredie barn!
Knus og tanker fra Joan :o)

Dette er et svar til i hendes specialbørnehave. Vi synes, det

af Joan (19-08-2010 kl. 23:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook