Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

19-08-2010 kl. 23:11

Set af 991

Hej Bananne, sikke dog et glædeligt

indlæg- stort tillykke herfra med de gode fremskridt.
Kan godt huske dig fra tidligere- og mener endda at jeg svarede dig dengang "for 100 år siden"- kan i hvert fald huske at sønnen smilede til æbletræet :o)

Vi har Katrine, som lige er blevet 6 år. Hun har forsk vanskeligheder; blind/ svagtseende, dobbeltsidig læbe/gumme/ganespalte, generelt udviklingshæmmet, i puberteten, let hørenedsættelse. Udover hende har vi 2 sønner på hhv 22 og 19. Den ældste bor ikke hjemme længere. Vi skal definitivt ikke have flere børn, Katrine er en ALT for stor mundfuld for os- nu er vi nok også ældre end dig og din mand- vi er hhv 44½, og 49 i næste måned.
Vi er kommet så vidt nu, at vi i februar søgte aflastning (et ord fra helvede!) for vi trænger i dén grad til at nogen (profesionelle) kan tage lidt over- vi har simpelthen ikke andre. Min svoger kommer på næste lørdag og passer hende, da vi skal til fest, ligesom han passede hende i feb da vi var til min brors bryllup. Mine forældre passede hende her hjemme i marts, da vi var til min mands nieces bryllup i Jylland, og måtte have en overnatning der, men de er ældre og min far ved ved at dø at en sprungen hovedpulsåre i maven i maj, så dem hverken kan eller VIL vi drive rovdrift på. Min bror har sine egne voksne børn og 4 børnebørn, så de har jo også hænderne fulde. Vi føler os meget alene med vores datter, de få venner vi havde på denne side af Bæltet er væk, resten bor i Jylland- ligesom 3 af 4 søskende af min mands bor der. katrine skal have genkendelighed og tryghed hos dem, der skal passe hende, så derfor har vi søgt weekendBH FORT

Dette er et svar til fortsat 2

af Bananne (17-08-2010 kl. 14:35)

Svar til dette indlæg

i hendes specialbørnehave. Vi synes, det Joan 19-08-10
kl. 23:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook