Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

En mor

11-06-2010 kl. 01:04

Set af 391

2

De problemer jeg talte med vores familiepædagog om dengang, de er der stadig.

Mit spørgsmål til jer herinde.

Hvad er jeres erfaring, kan hun have ADHD ??

Jeg har tænkt tanken mange gange de sidste 3 år, men efter snakken med skolen er der pludselig andre der har sat ord på de ting jeg har set de sidste år, og sagt dem højt. Jeg troede måske lidt at det bare var mig der havde en forkert opfattelse af hvordan et barn på hendes alder er.
Nu har skolen pludselig set "problemet" også - så er det måske ikke bare mig der "ser spøgelser" eller ?

De siger at det er noget der skal arbejdes på da det ellers vil give hende store problemer lidt senere i skoletiden, da de andre børn snart når en alder hvor de vil blive trætte af hende og hendes "flakken" rundt.

Hvad gør jeg nu ?

Tænker om jeg skal "bestille" en tid til en samtale med hendes lærer og for tingende uddybet lidt mere, da vi jo kun havde 10 minutter den anden dag.

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende bedst med at løse hendes sociale problemer ?

1000 tak for at du læste med.

Dette er et svar til Brug for at læsse lidt tanker af

af En mor (11-06-2010 kl. 00:58)

Svar til dette indlæg

Underretning = hjælp Bes 09-07-10
kl. 09:14

Py ha Josefines mor 14-06-10
kl. 11:56

Hej Helle 11-06-10
kl. 16:21

Tag fat i lærer igen Iben 11-06-10
kl. 13:15

Tag fat i lærer igen Iben 11-06-10
kl. 13:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook