Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

En mor

11-06-2010 kl. 00:58

Set af 458

Brug for at læsse lidt tanker af

Jeg har en datter på knap 7 år.

Jeg har i en del år følt at hun var lidt anderledes end hendes jævnaldrende.
For nogen år siden bad jeg om at få lidt hjælp og rådgivning i hjemmet og vi fik en familiepædagog tilknyttet. Dengang talte jeg hende om at jeg syntes at min datter havde svært ved at fastholde sig i de ting hun var igang med, samtidig syntes jeg at hun havde svært ved at "finde grænsen" - ment på den måde at når der bla. bliver leget lidt vildt, har hun svært ved at stoppe igen, hun nærmest "overfaldt" folk når de kom på besøg, var meget udadvendt og talte gerne med fremmede, havde meget krudt i rumpen, meget utålmodig og svært ved at vente på oplevelser, ting der skulle foregå osv.
Nu er hun startet i bh klasse og jeg har været til skole-hjem samtale, bogligt er der intet at udsætte på hende, hun ligger blandt toppen i dansk og middel i matematik. Men socialt har hun nogen problemer, hun "flakker" meget rundt, gør ikke lege færdige, snakker meget i skolen, er meget urolig, skifter veninder mange gange om dagen og har ikke nogen "faste venner" og læreren var faktisk bekymret for om hun overhovedet fulgte med, det har de efterfølgende test så vist at det gør hun, selv om det ikke virker sådan/ser sådan ud. Læreren sagde også at hun "gerne vil være forrest" hele tiden. Og mangler sitiationsfornemmelse, ment på den måde at hun har svært ved ikke at afbrude når andre snakker, svært ved at vente på hendes tur osv.

fortsættes....

Svar til dette indlæg

2 En mor 11-06-10
kl. 01:04

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook