Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Josefines mor

14-06-2010 kl. 11:56

Set af 233

Py ha

Hejsa,

Det er simpelthen min datter du beskriver!!
Hun er 5½ og skal starte i skole efter sommerferien.
Jeg har altid følt hun var anderledes. Hun skreg meget som baby, og sov næsten ikke. Og hun er aldrig træt hvis hun selv skal sige det. Det er næsten altid en kamp at få hende i seng,og hun sover meget uroligt med mareridt lignende anfald. indtil for et års tid siden har vi fået af vide af BH at hun er en pige med gang i, er stædig og har sine egne meninger, og rigtig dygtig fagligt og til at modtage kollektive beskeder. Men for et par måneder siden fik vi af vide i bh at hun er meget dominerende alla " se mig, hør mig, mig først" osv. Og at hun let bliver drillepind iforhold til de andre. Det samme oplever vi når hun har haft nogle med hjemme at lege. Vores datter vil rigtig gerne, men magter det ikke vil bestemme og mangler empati ift hendes legekammerater, også selv om vi har prøvet at støtte hende. Herhjemme kan hun være meget råbende og har et sprog som en havnearbejder. Hun blev storesøster for 1½ år siden, og har et meget ambivalent forhold til lillesøster. På den ene side knuseelsker hun hende og vil nusse og løfte rundt på lillesøster. Det vil lillesøster ikke og græder og siger nej, efterhånden hver gang storesøster nærmer sig fordi hun ikke respekterer lilesøsters grænser. Det giver utrolig mange konflikter mellem dem, og også imellem storesøster og os, fordi vi gang på gang må grænsesætte storesøster og det ender med at hun råber og skriger, det er som om hun ikke rigtig har respekt for os, selv om vi er meget bevidste om at være konsekvente.
Fortsætte

Dette er et svar til 2

af En mor (11-06-2010 kl. 01:04)

Svar til dette indlæg

2 Josefines mor 14-06-10
kl. 12:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook