Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

MJ

09-06-2010 kl. 20:10

Set af 274

fortsættelse

han er ikke interesseret i at vi skal lære at tale sammen.. Nå men han blev ved med at skrive at jeg ikke havde ret til dette, men det mener jeg da helt bestemt at jeg har ret til?? Tror da ikke at der er mange der vil udlevere deres børn til samvær hos en mand hvor barnet på ingen måde er tryg, Det skal lige siges at min søn skriger og græder og siger nej mor, med mor (han er 20 mdr). det vil jeg ihvertfald ikk udsætte min søn for.. Det her var en lørdag. om mandagen havde han stadig høj feber så der blev det aflyst igen.. Han fik så han samvær torsdag som han plejer.. Han har selv henvendt sig hos min søns læge og fået bekræftet at han var syg men har så idag modtaget en indkaldelse til fogedretten.. Jeg syntes simpelthen det er så til grin.. Det kan da ikke være rigtig at jeg som mor ikke skal have lov til at vurdere om min søn er for syg?? Er der nogle der kan give lidt råd?? Ej undskyld hvis jeg lyder lidt negativ men har har virkelig kæmpet en kamp med hans far.. Det jeg heller ikk helt forstår er at efter den "nye lov" trådte i kraft har faderen fået mange flere rettigheder men vores rettigheder som mødre er faldet en del.. De mener selv at de tit og ofte dømmer til barnets tarv men min erfaring siger mig at det er til faderens tarv og er det at vores børn skal tvinges til at være sammen med en person som de ikk vil Er det for barnets tarv?? Håber ikk det er for lang og for indviklet ellers så må i jo spørge..
knus

Dette er et svar til Hjælp,barn syg meldte afbud nu indkaldt

af MJ (09-06-2010 kl. 19:54)

Svar til dette indlæg

Jeg... Lit 09-06-10
kl. 22:28

... Mee 09-06-10
kl. 21:10

>Start en samling på kamel opskrifter Ann# 09-06-10
kl. 20:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook