Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ann#

09-06-2010 kl. 20:53

Set af 248

>Start en samling på kamel opskrifter

Du kommer formegentlig til at sluge en hel masse de næste maaaange år.

Mine ungers far.................................................................................................................................................................................. Godt det ikke er ham det handler om nu.

Men har fundet et trick til at holde ham ud, nemlig at lade ham gøre som han vil med hans trusler og anmeldelser og så bruge energien herhjemme for for at lade ham irritere mig. For jeg VED jo jeg gør det rigtige, så lad ham bare skabe sig. Efter et par måneder har det givet mere ro.

Dog er der kampe jeg vælger at tage f.eks at han ikke kan overskue at læse lektier med Nicklas og de sidste par uger også Athena. Og indrømmet det kan i den grad trække tænder ud. de har forbløffende mange lektier i 0 og 1 klasse. At han ikke børster Athenas hår da det tager for lang tid og lige pt at han giver Zaki ble på når børnehaven og jeg ikke gør.

Pointen er, at jeg lader ham hoppe og danske om al udenoms bøvlet. Slår jævnligt mig selv i hovedet over hvor dyr i drift vores forældre mæglingsting har været. Det kunne være en spareplan, lad den indkaldende part betale selv efter 3 gang for pelitesser.

Held og lykke

Dette er et svar til fortsættelse

af MJ (09-06-2010 kl. 20:10)

Svar til dette indlæg

Puha alle de kameler MJ 09-06-10
kl. 21:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook