Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

MJ

09-06-2010 kl. 19:54

Set af 340

Hjælp,barn syg meldte afbud nu indkaldt

Til et møde i retten.. Jeg er så negativ lige nu.. For at gøre historien lidt kort så har jeg været alene med min søn fra starten, valgte at gå fra min søns far da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Så det har været en lang og sej kamp hele vejen igennem med faderskabssag, samværssag og forældremyndighedssag endte dog med at jeg fik lov til at beholde forældremyndigheden over ham alene.. Det skal lige siges at der har været sket en masse fejl fra statsforvaltningens side mht samværssagen hold da op.. Så har på ingen måde tiltro til dem, de sider det ene men gør noget andet fordi jeg valgte at sende en klage over den børnesagkyndige der var til stede under et overvåget møde.. Hun var rent ud sagt en meget dum kælling.. puha undskyld mit sprog men er egentlig stadig frustreret over deres behandling..
Nå men det er sådan at min søn blev syg for 1 måned siden og startede med at have næsten 40 i feber, så jeg skrev til hans far at samværet den dag (5 timer) var aflyst da han var helt slatten og kun ville ligge hos mig.. jeg tog så til vagtlægen hvor det viste sig at min søn havde mellemøresbetændelse og lungebetændelse så han fik noget pencilin og skulle ha panodil, så gik der nogle timer og hans feber steg til 40,7 så afsted igen til vagtlægen, skulle bare give ham højere dosis panodil.. Han far blev ved med at skrive at jeg ikke havde ret til at melde afbud selvom han var så syg så han truede med at melde det til fogedretten og jeg sagde gør du bare det mester.. samværet er aflyst (vi kan på ingen måde kommunikere) vi er blevet tilbudt retsmægling 2 gange men det nægter han

Svar til dette indlæg

fortsættelse MJ 09-06-10
kl. 20:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook