Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Grunert

08-06-2010 kl. 09:23

Set af 1580

arhhhh, hvor er han egoistisk

Min historie kort fortalt. Har to piger på 4 og 2½ år, og 1 på vej til august. Gik fra manden i januar, havde følelser for en anden, og vidste med mig selv, at kunne jeg have disse følelser, så var jeg ikke det rigtige sted i mit. Beslutningen blev taget og jeg flyttede endeligt pr. 1/3. Vi er "venner" og deler børnene 50/50. Pigen på 2½ skal starte i børnehave d. 1. august, og nu har min eks besluttet at hun skal smide sutten, når hun er hos ham, så bruger hun den stort set ikke, men hos mig bruger hun den en del. Jeg mener ikke det er det rigtige tidspunkt nu, syntes hun skal vente til efter børnehave start, lillebrors ankomst osv. Syntes hun skal lov at have den tryghed som hun har i den, når nu der sker så meget i hendes liv. Derudover kæmper jeg med hende vedr. at sove i min seng, og har bedt min eks at gøre ligeså. Syntes det er noget rod at hun sover der hver nat, især når nu der snart kommer en lillebror, der muligvis vågner mange gange om natten og derfor også vækker hende(måske) Men det mener eks ikke er hans problem, der er jo ingen baby hos ham. Jeg mener det bliver meget svært for hende at forstå at man må hos far, men ikke mor (alderen taget i betragtning). Hvad siger I? Er det mig der er dum?
KNus Christina

Svar til dette indlæg

Tak for svar.... Grunert 10-06-10
kl. 11:04

hvordan kan det være incognito 08-06-10
kl. 22:56

Ikke dit valg peppermint 08-06-10
kl. 22:08

Mht sutten... LeAn 08-06-10
kl. 12:04

Noget du må acceptere Mie 08-06-10
kl. 10:26

Min erfaring.. Kanditte 08-06-10
kl. 10:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook