Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mie

08-06-2010 kl. 10:26

Set af 1077

Noget du må acceptere

Det er desværre sådan det bliver fremover, og dine børn lærer hurtigt, at der er forskel på reglerne hos mor og far. Du kan ikke forvente, at han gør de ting du beder ham om, fordi det fungerer bedst hos jer. Der vel også en grund til at I gik fra hinanden - at I ikke altid var enige. Og det bliver desværre ikke nemmere at blive enige efter man er gået fra hinaden skal jeg hilse at sige. Det med at sove i seng, der har vi haft det modsatte problem. Min datter må gerne sove inde hos mig, men må ikke hos far. Jeg kunne aldrig drømme om at forvise hende fra soveværelset fordi det ikke fungerer hos far. For så kommer det jo pludselig ikke til at fungere hos os - er det rimeligt? Min datter var også 2½ da vi gik fra hinanden og hun smed sutten 2 uger efter. Er hun klar til at smide sutten hos far, hvorfor så ikke hos dig. Kan ikke se, at han på nogen måde er egoistisk. En sut er jo falsk tryghed. Trygheden kommer jo fra jer som forældre og ikke via en sut - men er hun ikke klar til at smide sutten, så synes jeg dog det er et meget uheldigt tidspunkt at kæme for at blive sut fri...

held og lykke med en god kommunikation - hvor I begge bliver nødt til at give jer i ny og næ.

Dette er et svar til arhhhh, hvor er han egoistisk

af Grunert (08-06-2010 kl. 09:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook