Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

peppermint

08-06-2010 kl. 22:08

Set af 1307

Ikke dit valg

Du kan altså ikke blande dig i hvordan far gør hos ham. Hos ham bestemmer han og hos dig bestemmer du.

Børn kan godt finde ud af der er forskellige regler forskellige steder.

Min den ældste sov da i dobbeltsengen da der kom en lille ny. Og der var ingen problemer med at vågne om natten af den grund. Det vænner de sig hurtigt til.

Men hvis du vil at hun sover alene hos dig er det dit valg ligesom det er fars valg hvor hun sover hos ham.

Sut i den alder er vane og kan skade tænderne. Og åbenbart kan hun godt undvære den. Det er netop passende at smide den nu hvor hun er en 'stor' pige der snart skal i børnehave og være storesøster. Og 'store' piger bruger ikke sut. Det er perfekt timing.

Hvis du prøver at bestemme hvordan det skal foregå hos din eks giver det med tiden bare et dårligere forhold mellem jer og det går ud over barnet.

Du er ikke dum. Er mange andre mødre (og fædre) der har måtte lære at give slip så at sige. Stol på at han gør det rigtige i hans hjem. Du ønsker vel også han stoler på du gør det rigtige i dit hjem eller vil du gerne have han bestemmer hvad du skal gøre.

Dette er et svar til arhhhh, hvor er han egoistisk

af Grunert (08-06-2010 kl. 09:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook