Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Jane

03-05-2018 kl. 09:35

Set af 144

Fortsættelse

Med hensyn til det praktiske så har jeg altid stået for stort set det hele selv. Jeg mangler derfor ikke min ex i hverdagen

Teknikken i huset især computerinstallationer, opdateringer ect. er pt. den største udfordring. Men det får jeg vel styr på hen ad vejen

Græsset slår heller ikke sig selv har jeg fundet ud af ;-)

Derudover er der et par småting mere..

Men alt der omhandler børn, service af biler, økonomi, indkøb, rengøring ect. har jeg stået for

Jeg har mest følt lettelse efter bruddet, men selvfølgelig også været ked af det.

Økonomien er lidt stram men det går. Min ex tjente ikke mere end dagpengesats og der er jo en del udgifter der er væk med ham. Derudover er der også nogle flere tilskud som enlig forsørger ect.

Dette er et svar til Når nok er nok

af Jane (03-05-2018 kl. 09:27)

Svar til dette indlæg

Ps. et vigtigt spørgsmål Jane 03-05-18
kl. 09:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook