Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

JEB

21-06-2017 kl. 07:46

Set af 252

Uha...

Der er jo ikke noget som penge der kan splitte alt ad - desværre.
Jeg er i lignende situation som dig. Jeg bor alene med mine to børn og min kæreste alene med hans datter. Vi har kendt hinanden i 4½ år.
Første ferie for 4 år siden havde vi lånt en lejlighed at nogle at mine venner lidt syd for Alicante. Min kæreste havde ikke lige så mange midler på det tidspunkt, så jeg betalte fly for os alle 5. På ferie brugte vi nok ca. det samme til mad og lommepenge, vi skiftedes bare til at betale når vi var ude.
Det er stadig sådan at vi skiftes, og der er aldrig penge mellem os. Ikke noget med at du skylder mig for xxx.
Jeg tror du bliver nødt til at arbejde med den følelse, for det kan blive noget rigtig træls noget. Det er jo bare penge! Sorry, men sådan har jeg det. Og hvis du godt kan få det til at hænge sammen, så er det da fint nok.
Sidste år fik min kæreste 60.000 af hans forældre, det er da bare dejligt for ham. Til jul fik jeg 7.500 af min far, dejligt for mig. Og sådan ville det nok også være selv om vi boede sammen (hvilket vi ikke skal).

Dette er et svar til Ferie med dine og mine børn

af Anna (20-06-2017 kl. 12:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook