Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anna

20-06-2017 kl. 12:58

Set af 430

Ferie med dine og mine børn

Hej,

Jeg håber at få lidt gode råd herinde fra. Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om min situation og kan mærke at jeg er lidt ked af det indeni og måske en snert af skuffelse.
Sagen er den at jeg har en dejlig kæreste gennem et år. Vi kan desværre ikke bo sammen, da vi begge har børn og det vil være for hårdt med daglig kørsel hvis vi skal kunne flytte. Vi ville gerne da vi elsker hinanden meget højt og gerne ville en fælles fremtid sammen.
Vi har planlagt en dejlig sommerferie hvor vi har lejet et hus sammen i Spanien. Jeg har tre børn og min kæreste har to børn. Jeg har selvfølgelig nogle flere udgifter i form af transport med fly og tog nu hvor jeg har tre børn. Min kærestes mor har betalt en del af min kærestes leje af boligen. Vi har delt det 50/50 med bolig.
Jeg kan nu mærke en snert af skuffelse. Min rejse løber op i 12000kr og min kærestes løber op i 6000 kr, da han har et barn mindre og han har fået support fra sin mor.
Jeg har en ok indkomst. Han tjener lidt mere end jeg gør, men det er begrænset hvor meget mere.
Men alligevel kan jeg godt mærke at jeg bliver lidt ked af det. Jeg tror måske jeg tænker at vi er et par og hjælpes, men det er sikkert meget naivt. Og det er jo mig der har det ekstra barn.
Afslutningsvis vil jeg lige sige, at økonomisk er det ok, det er en smule stramt for mig men det lader sig gøre.
Følelsen er dog kommet lidt bag på mig, og jeg har faktisk lidt svært ved at forholde mig til den. Og jeg har selvfølgelig ikke nævnt noget overhovedet overfor min kæreste.

Svar til dette indlæg

Prøv at skille tingene ad... Milster 21-06-17
kl. 22:57

Endnu engang tak for input Anna 21-06-17
kl. 14:44

Som skilsmissebarn Anno 21-06-17
kl. 09:45

Uha... JEB 21-06-17
kl. 07:46

Ikke enig med de andre Millasmor 21-06-17
kl. 07:42

Ikke urimeligt Kamille 20-06-17
kl. 22:28

Ikke urimeligt Jannie 20-06-17
kl. 14:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook