Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

24-03-2017 kl. 12:23

Set af 192

Tillykke med det nye job...

som det første. Hvis ikke andet er det gået dig SUPER nemt med at få nyt job, hele tiden.

Jeg blev fyret 2 gange på 13 måneder. Først fra Novo i september 2014 (hvor de nedlagde helt forskning/udvikling inden for immunesygdomme) og fyrede over 400 i alt. Der havde jeg allrede underskrevet kontrakt på nyt job (ville alligevel videre), så jeg hævede dobbeltløn i 5 måneder.

Så blev jeg igen fyret i oktober 2015. OG der gik jeg ledig. Ikke mindst da jeg besluttede at jeg ville bytte branche (ellers nogenlunde nemt at få job i min gamle branche). Så jeg var arbejdsløs fra 1 feb til 1 sept (fik godt nok lovet job slut maj, men det gik MEGET lang tid inden jeg startede). Endte med at have 2 job tilbud på hånden, så det var ok. Men første gang jeg har gået ledig... håber jeg ikke gør igen lige foreløbigt...

Held og lykke med det
Solveig

Dette er et svar til Fyret 4 gange på 5 år

af JEB (24-03-2017 kl. 11:39)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook