Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

24-03-2017 kl. 11:39

Set af 305

Fyret 4 gange på 5 år

Ja, det er en hård branche jeg er i...
Januar 2012 (min chef og jeg var ikke enige om hvordan man behandler ansatte, så efter 5 år) Jeg fik arbejde dagen efter og hævede dobbelt løn i 3 måneder :-)
September 2012 (firmaet kom ud med katastrofalt regnskab, man fyrede både den adm. direktør og den tekniske, indsatte en midlertidig adm. til oprydning, så 25% blev fyret. Har stadig er rigtig fint forhold til min daværende chef, som jeg også sparrer med fagligt) Fik nyt job 1/1 2013, og gik ikke ledig
August 2014 bliver jeg hentet til et firma, og takker ja. Det var lidt (meget falsk varebetegnelse, og jeg fik hurtigt ondt i maven. Fyret januar 2015, men lettet. Firmaet er p.t. ved at køre direkte mod konkurs pga. lederen, så bare stor lettelse fra min side. Bliver tilbudt ansættelse i det firma hvor jeg blev fyret i januar 2012 i en anden afdeling, på trods af at min fagforening havde kørt en sag, men de skal bruge mig til et stort projekt. Hæver dobbelt løn i 1 måned).
Januar 2017 (bliver fyret, da jeg ikke vil have over 2 timers kørsel til arbejde, og ikke fremover vil sidde med de opgaver jeg har. Så fuld forståelse fra min side, jeg har selv sagt nej. Jeg arbejder der stadig her i min opsigelsesperiode).
Starter nyt job hos en konkurrent 1/5 som projektchef :-) det har jeg så ikke lige nævnt, men har spurgt om jeg kan blive fritstillet 6/4. Jeg håber...

Det er pisse hårdt at blive fyret uanset grunden, men altså ikke umuligt at finde nyt job...

Svar til dette indlæg

Tillykke med det nye job... Zzolla 24-03-17
kl. 12:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook