Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

09-01-2017 kl. 15:58

Set af 304

hvad forventer du af din familie??

har lige læst et indlæg af en som var skuffet over at hendes svigefar ikke hjælp dem mere, med tid, børnepasning og penge.

Og kom til at tænke om hvor meget forventer I af jeres forældre og/eller svigeforældre? I form af hjælp? Børnepasning? Penge?

Mine svigeforældre har hjulpet os en del i gennem årene med børnepasning synes jeg. Men kan se at i forhold til nogle andre er det ikke m
eget. De træder til hvis der har været længere sygdomsforhold eller hvor den ene er ude at rejse og vi derfor kommer i klemme tidsmæssigt. MEN ikke børnepasning fordi vi skal ud at træne eller spise sammen eller have hyggeweekender eller faste lange arbejdsdage... det prioriterer vi selv.

Min familie bor i Island, så de hjælper selvfølgelige ikke mig, men mine søstre har haft hjælp når man trænger men ikke bare fordi det ville være dejligt.

økonomisk har jeg fået arv fra min mormor. Det er den eneste økonomiske hjælp jeg har fået fra Island af siden jeg flyttede her til for 20 år siden. Fra min svigerfamilie har vi modtaget en bryllupsgave på 20.000 for 12-13 år siden og en enkel gang en bil til værdi af 15.000. Derudover så bliver vi inviteret til en rejse i år, fordi de vil fejre sin 70 år fødselsdage på den måde.

jeg forventer ikke mine forældre eller svigeforældre giver mig dyre gaver, hjælper med penge eller børnepasning. I bund og grund mener jeg nok at jeg er voksen og at jeg selv har valgt at få børn og det hus jeg nu har... og det er mit ansvar og ikke mine forældre...

Kan se at der er nogle som mener ens ansvar over børn aldrig ophører men der er jeg så direkte uenig

Svar til dette indlæg

. Anno 15-01-17
kl. 14:14

Jeg bruger min mor meget Anno 10-01-17
kl. 12:49

min far Mini 10-01-17
kl. 10:16

Meget Karina 09-01-17
kl. 20:49

Meget.... Stine 09-01-17
kl. 19:23

Forventer/håber :) Solstrålerne 09-01-17
kl. 18:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook