Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Stine

06-01-2017 kl. 16:21

Set af 202

Det kan jeg godt forstå

Det kan godt være, at bedsteforældre ikke er juridisk forpligtet til at hjælpe, men for mig at se stopper forpligtelserne ml. forældre og børn aldrig. Jeg mener, at man skal hjælpe sin næste - og i hvert fald sine nærmeste.

Når mine børn er syge, ringer jeg til bedsteforældrene - jeg tager da ikke barnets første eller anden sygedag, med mindre bedsteforældrene har andre, vigtige planer. Jeg regner i øvrigt også med selv at skulle yde en stor indsats med at passe forældre/svigerforældre, når de bliver gamle.

Som voksen har man ikke krav på hjælp fra sine forældre, så du bliver jo nødt til at acceptere, at svigerfar ikke hjælper. Jeg synes ikke, at du skal spilde dit gode humør på det, for det hjælper ikke noget - og det skal i hvert fald ikke gå ud over din mand, som ikke kan gøre noget ved sagen.

Vh. Stine

Dette er et svar til Anspændt forhold familie

af Mette (05-01-2017 kl. 17:16)

Svar til dette indlæg

Så fuldstændig enig Gizmo 06-01-17
kl. 17:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook