Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mutti

20-08-2016 kl. 13:14

Set af 201

MHT signaler,

så tror jeg nu også det er en meget lille procentgruppe af mænd der "opfanger" forkerte signaler pga makeup og påklædning og disse tror jeg har et eller andet "psykisk brist", så det får man nok aldrig sat en stopper for ligegyldigt hvor mange demonstrationer der bliver sat i værk. Når jeg tager snakken med min datter, så vil jeg selvfølgelig også pointere at ligegyldig hvilken make-up/påklædning hun har på, så vil det aldrig give en "gammel gris" eller andre rettigheder til at "overfalde" hende, men derfor skal hun alligevel vide hvad det kan "gøre" ved nogle mænd.

Nu har jeg så også en søn, hvor der så er andre ting der er komplicerede. Her skal de unge fyre så ofte modstå gruppepres mht "tør du ikke at gøre det, så er du ikke venner med os" og vælger en ung fyr at vælge alkohol fra til fester, så bliver han også "udstødt" af gruppen. Dette gør sig måske også gældende i pigegrupper i dag, men tror det er værre blandt drenge.

Dette er et svar til også nogle år til endnu her

af Mini (20-08-2016 kl. 12:48)

Svar til dette indlæg

jeg har også en søn Mini 20-08-16
kl. 13:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook