Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mini

20-08-2016 kl. 12:48

Set af 184

også nogle år til endnu her

...men det har rumlet i mit hoved helt fra starten af, da jeg fik at vide at vi skulle have en pige. Jeg har altid tænkt, at det var mere ukompliceret at have drenge.

i dag fik det så ny aktualitet, fordi det er begyndt at blive italesat i medierne, fx her: www.b.dk/nationalt/hilde-og-johanne-befamles-i-nattelivet-det-er-en-magtdemonstration-og-det-er-rigt

De har jo ret i at det er en magtdemonstration - når 75% af alle kvinde bliver irriterede og 50% direkte føler sig krænket, kan "mænd" (altså dem der gør den slags, der er mange der ikke gør det...) vel ikke virkelig tro på at det er en tilnærmelse eller kompliment? Så er det et udtryk for en frustration - "negativ opmærksomhed er bedre end slet ingen?".

Ja jeg spørger bare, for der er vel ingen mænd, der nogen sinde rent faktisk har oplevet, at de "signaler" du beskriver med kort kjole og stærk make up rent faktisk skulle betyde "jeg vil gerne kneppe med hvem som helst" ? (med mindre det faktisk er en prostitueret).

Og jeg er meget enig i at man ikke deler digitale billeder af sig selv, heller ikke til kærester. Specielt ikke efter at have hørt hvordan teenagedrenge ligefrem udveksler og samler på dem som pokemonkort.

Dette er et svar til Ved det ikke,

af Mutti (20-08-2016 kl. 12:32)

Svar til dette indlæg

MHT signaler, Mutti 20-08-16
kl. 13:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook