Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

olibias

20-05-2016 kl. 13:19

Set af 201

vores bedsteforældre

Min mor og hendes samlever er på så ofte de kan. Min mor skranter noget med helbredet, men har da ungerne var yngre ALTID været klar til at hygge med ungerne. Strøgtur, botanisk have, strandtur osv. aldrig været nogle problemer med at lave aktive ting med ungerne. (de glemte altid at de havde telefoner osv. når de var sammen med mormor)
Mine svigerforældre har også altid stillet op. Svigermor gik på pension/efterløn da drengene var 1 år, før det arbejdede hun eftermiddag, og var altid klar hvis en af dem skrantede lidt, så passede hun ham før hun skulle på job. De er ikke så aktive med ungerne (de er 71 og 73 år) men de knuselsker alle ungerne, og vil hellere end gerne hygge med dem.
Min bio far har jeg først for 8 år siden fået kontakt til igen, så han er en slags reservebedste, han passer ikke ungerne, og ser dem kun når vi er med.
Der ud over har ungerne en reservebedstefar (svigerforældrenes ven) som er super glad for drengene, men ikke har og ikke skal være alene med dem.

Jeg har dog ALDRIG fået passet mine børn uden jeg absolut skulle, jeg har ALDRIG forventet at andre skulle hygge om mine børn bare fordi. Men jeg har taget imod med kyshånd når de har forespurgt om de skulle tage dem en dags tid, et par timer eller hjulpet med andre ting.

Så jeg er VÆLDIG privilligeret på det punkt...

Syntes det er vildt dårlig stil at dine forældre vælger at køre når din mindste har fødselsdag, min mor var kun til mine drenges fødselsdag et par timer, men min morfar lå på sygehuset. Men hun nåede dog begge ting.

Knus
Mia, Tobias og Oliver 020702

Dette er et svar til Bedsteforældre, hvor meget?

af maria (19-05-2016 kl. 12:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook