Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

maria

19-05-2016 kl. 12:49

Set af 509

Bedsteforældre, hvor meget?

Inspireret af det tidligere indlæg om bedsteforældre kom jeg til at tænke på, hvor meget andres bedsteforældre egentlig er på?
Mine forældre virker ikke superinteresserede i at lave noget med vores børn alene, de synes det er hyggeligt nok, når vi alle ses, men så er det egentlig mest os voksne de snakker med. Overnatninger er virkelig sjældne, og kun hvis vi skal noget som på weekendtur uden børn, så max en gang om året.
vi har nogen gange spurgt om de vil hente dem fra skole/børnehave og så kommer vi nogel timer senere, og det gør de også, men det sker aldrig på deres initiativ og man kan nogen gange godt føle at man som voksen skal 'skulle' noget før de syens det er nødvendigt at de er sammen med børnene.
Og ja så det sidste som jeg er meget utilfreds med. Vores yngste havde 1 års fødselsdag i mandags og mine forældre har så valgt at tage på ferie på det tidspunkt. Skal lige siges at de kører ned til deres sommerhus i frankrig og det er gerne 2/3 uger af gangen og de kan i princippet kører når de vil, da de er pensionister. Hvorfor p....skulle de så lige være nu :( For mig er en 1 års fødselsdag noget stort og ja jeg ved at den lille er ligeglad, men det var egentlig også for mins og de store skyld at jeg håbede de ville prioriterer det.

Nå men hvor meget er jeres bedsteforældre på?

Svar til dette indlæg

Hjælper ikke i hverdagen men... Jane 22-05-16
kl. 14:49

Meget på Firegirl 21-05-16
kl. 08:34

Meget på Rikke 20-05-16
kl. 16:32

vores bedsteforældre olibias 20-05-16
kl. 13:19

De kære bedsteforældre bullen 20-05-16
kl. 13:07

Vores bedsteforældre... UA 19-05-16
kl. 22:08

3/4 er døde Ann# 19-05-16
kl. 21:55

To sæt ud af tre er fraværende Caw 19-05-16
kl. 21:44

Meget på Den gamle 19-05-16
kl. 20:37

Her Mette 19-05-16
kl. 19:32

som nedenfor... Anis 19-05-16
kl. 16:52

Mine forældre er en del på... LeAn 19-05-16
kl. 16:37

Vi har valgt at få børn Pia 19-05-16
kl. 16:02

Mine børns bedsteforældre... me 19-05-16
kl. 14:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook